Obs! Betala nu och medlemsavgiften gäller för resten av 2018 och hela 2019.

Bromma Kyrka Eneby Villaförening är såsom förening med i Villaägarnas riksförbund. Medlemsavgiften är för närvarande 440 kr varav 375 kr går till villaägarnas riksförbund och 65 kr till vår lokala förening. Första året du anmäler dig som medlem går dock hela avgiften till vår lokala förening. För närvarande gäller ett särskilt erbjudande, enligt vilket en ny medlem betalar endast 395 kr för återstoden av 2018 och hela 2019.

Sätt in medlemsavgiften på Villaägarnas plusgironummer 433 41 65-0. Det plusgironumret används när man vill bli ny medlem eller åter vill bli medlem efter något års frånvaro. De kommande åren får ni inbetalningskort från Villaägarna och då är det ett annat plusgironummer.

Viktigt: Ange namn och adress vid inbetalningen. Skriv också ett mail till vår förening på adress: info@brommakyrkaenebyvillaforening.se och informera oss om er mailadress, telefonnummer och gärna lite mer tex. om ni är nyinflyttade i gammalt eller nytt hus om ni skulle vilja bli aktiva i föreningen etc.