Medlemskap för 2019

Bromma Kyrka Eneby Villaförening är såsom förening med i Villaägarnas riksförbund. Medlemsavgiften är för närvarande 440 kr varav 375 kr går till Villaägarnas Riksförbund och 65 kr till vår lokala förening. Första året du anmäler dig som medlem går dock hela avgiften till vår lokala förening och avgiften är då lägre. I år är det 395 kr

Sätt in medlemsavgiften på Villaägarnas plusgironummer 433 41 65-0. Det plusgironumret används när man vill bli ny medlem eller åter vill bli medlem efter något års frånvaro. De kommande åren får ni inbetalningskort från Villaägarna och då är det ett annat plusgironummer.

Viktigt: Ange namn och adress vid inbetalningen. Skriv också ett mail till vår förening på adress: info@brommakyrkaenebyvillaforening.se och informera oss om er mailadress, telefonnummer och gärna lite mer tex. om ni är nyinflyttade i gammalt eller nytt hus om ni skulle vilja bli aktiva i föreningen etc.