Medlemskap för 2021

Bromma Kyrka Eneby Villaförening är såsom förening med i Villaägarnas riksförbund. Medlemsavgiften är för närvarande 520 kr varav 455 kr går till Villaägarnas Riksförbund och 65 kr till vår lokala förening. Första året du anmäler dig som medlem går dock hela avgiften till vår lokala förening och avgiften är då lägre. I år är det 395 kr

Sätt in medlemsavgiften på Villaägarnas plusgironummer 433 41 65-0. Det plusgironumret används när man vill bli ny medlem eller åter vill bli medlem efter något års frånvaro. De kommande åren får ni inbetalningskort från Villaägarna och då är det ett annat plusgironummer.

Viktigt: Ange namn och adress vid inbetalningen. Skriv också ett mail till vår förening på adress: info@brommakyrkaenebyvillaforening.se och informera oss om er mailadress, telefonnummer och gärna lite mer tex. om ni är nyinflyttade i gammalt eller nytt hus om ni skulle vilja bli aktiva i föreningen etc.

Enklare sätt att bli medlem:

Swisha inbetalningen till vår lokalförenings swishnummer 123 261 26 38 så ordnar vi med inbetalningen till Villaägarna. Det kan dröja några dagar innan vi ser inbetalningen. För att snabba på oss: skicka ett mail till info@brommakyrkaenebyvillaforening.se så får du sedan snabbt ett välkomstmail att vi har fått din inbetalning och du är medlem.